Vad vill ni se mer av?

Godkväll mina underbara läsare! :)
Fan vad najjs det känns i kroppen efter man gymmat asså, riktigt härligt! Bara jag som tycker det? Det känns som att man går på moln, speciellt när man just precis har tränat. Det bästa är juh att då vet man att man gjort bra ifrån sig, eller i alla fall så känns det som de ;) Jag tyckte i alla fall att det gick skit bra idag!!
Hehe men skit i de nu ^^ Hade förresten skit slapp dag idag i skolan. Började 8 med redovisning som gick sådär, stog och snackade om feminism, KUL *host* Efter de hade vi sjukt lång rast som var rätt seg men det var skit samma för vi lekte bara en halv timma på matten sen hade vi svenska i typ 20 minuter och sen var idrottsteorin inställd. Så det var grymt najjs!! ;) Och som ni vet så drog jag juh till gymmet lite senare.
Känner att jag inte får något särskillt bra avslut på detta så en fråga till er.
Vad vill ni se mer av i min blogg? Bilder, outfits, hiss/diss, mera inlägg?


Kommentarer
Postat av: L

Bilder, outfits? :)

2010-11-24 @ 22:52:44
Postat av: Erik

MER NAKET

2010-11-24 @ 23:00:04
Postat av: Anonym

bilder!:D

2010-11-24 @ 23:09:21
Postat av: Anonym

Lätt mer bilder och outfits, du är så jävla snygg och riiiiktigt sexig! :)

2010-12-03 @ 00:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0