Sur tanter på tåget..

Hallå, tjena, hej!!
Kom precis hem från skolan typ. Fan va styrkepasset gick bra! Fick höra att dom förra klasserna bara hade klarat av 5 varv, vi körde dock också 5 men jag hade lätt orkat 2-3 till :p haha, men ville juh inte köra själv.. och ska dessutom dra till gymmet ikväll också har jag bestämt mig för så vill juh inte vara för skakis då och vill juh kunna gå imorgon på praoen ^^ haha <3
Asså har ni tänkt på det här med surtanter på tåget? Asså jag blir galen.. Har ni varit med om att nån jävla kärring sitter och stirrar på en som att man är dum i huvudet för att man har fötterna på sätet eller spelar musik.. Jag och min kompis satt och lyssnade på sms signaler på tåget (fråga inte varför ^^) och sen höjde jag volymen lite för att man knappt hörde nått och då är det en jävla surtant som vänder sig om och sitter och stirrar på mig. Man bah "Är det något du försöker säga eller? Vill du något så öppna käften och snacka då istället för att sitta och stirra på mig -.-" så jävla irriterande ... !! hahah. Men aa, ska käka lite och dra till gymmet sen, ha en bra kväll!! Puss så länge <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0