Godnatt!! <3

Tjaah!!
La mig precis i sängen efter att ha varit nere och lämnat Matte i hallen. Så sjukt kul att träffa honom igen!! Har saknat dig något fruktansvärt mycket gubben <3!!! hehe :$ När han kom hit så lyssnade vi först på lite skön musik och pratade en massa medan jag städade mitt otroligt stökiga rum, hihi slarvmaja man är asså.. Hehe, sen så tog jag upp lite pepparkakor och juice, myspys asså och sen satte vi igång en bra film :) Och nu ligger jag här helt själv igen och ska gå och ta fram kläderna jag ska ha imorgon, ta bort sminket och borsta tänderna. Kul va? Nej inte alls, för jag är skit trött, låg och sov istället för att gå till gymmet idag men tycker itne de gjorde något med tanke på min otroligt duktiga presstation (stavning?) på idrotten idag. Börjar faktiskt känna i låren och magen hur träningsvärken kommer.. Hoppas jag kan gå imorgon ^^ haha men godnatt på er!! Puss<33
Bilder från Augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0