Fattar inte när jag skämtar..

hejhej!!
Sitter just nu med en ansiktsmask som gör susen för mitt torra ansikte!! Det blir sådär babylent ni vet ;) Fett awesome!! xD haha omg, vilken tönt jag är.. Anyway, imorgon kommer Lukas hit och myser lite, nej men vi ska typ träffas och hitta på något kul hoppas jag. Vi brukar ha rätt kul när vi träffas eftersom att både har lite tråkig humor så det är ju perfekt ;) Ni vet? Alla fattar inte alltid när jag skämtar, speciellt min farsa.. han kan bli sur på mig för att han inte hajjar att jag skojjar lite ^^ Sen när jag berättar vad jag menar börjar han alltid garva.. Knaas han är.
Men ska i alla fall tvätta ansiktet nu och fixa lite. Kanske kommer tillbaka om ett tag med lite bilder från dagen om ni har tur, men vi får se!! <33 Annars säger jag godnatt med det här inlägget :* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0