Vad händer i helgen ?

Tjaah , kom nyss hem från mina kusiner. Det var jätte trevligt och jag och min ena kusin tog lite bilder som kommer snart !

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer .. ? Imorgon skulle jag ju ha dragit te stan med Jolle men de gjorde vi ju idag istället så det blir inge stan imorgon , sen så kanske jag ska iväg på kvällen men det får vi se hur det blir me de , right Jolle ? ;)
Hoppas på att kanske träffa älskling också , men det ska nog gå bra hoppas jag ! Som sagt har juinte så väldigt mycket bestämt liksom ? Kommer säkert bara sitta hemma och såsa ändå ^^

Men här kommer bilderna :


Oscar

Robin , min yngsta kusin

Mitt öga !

Oscar , smurf unge !! :D

Mitt hår blev vitt, mitt ansikte svart, mina pupiller gröna av någon anledning ..
Trodde man skulle bli blå med "negativ" Men jag e ju lite udda så det
är nog inte så oväntat att det skulle bli nått knas x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0