Undrar hur de kommer gå ..

Tjaah , har inte hunnit blogga nått så tänkte göra de nu ..

Skolan va fan najjs idag , först hade jag idrott och då gick jag bara beatebergs-rundan med Mickis, sen hade jag bara svenska nationella som gick super och sen drog jag hem !!
När jag kom hem så drog jag och pappa och köpte glass , tjockis Josse asså HÖHÖ

Sen när jag var med pappa hände en SKUM grejj .. Men de ska jag INTE ta här asså ^^

Men måste byta om nu te träningen och undra hur de kommer gå , har inte tränat på flera veckor så jag kommer typ xD Aja , pöss vi hörs sen

Kommentarer
Postat av: Hampus Kärki

Jaha, jag kan väl vara den första nyfikna jäveln som frågar vad den skumma grejen var?

Du vet att du vill berätta det för annars hade du inte ens nämnt det ;)

2010-05-04 @ 17:10:15
URL: http://nejnujavlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0