Tror han försökte ta livet av oss .. !!

Tjaah !! Asså tror min tränare försökte typ ta livet av oss idag .. Seriöst !! Först körde vi stafett (eller hur de stavas) typ skit länge , as jobbigt -.- Jag typ låg på golvet och orkade inte ställa mig upp och då säger han "NU KÖR VI IGEN !!" Jag dog jag lovar ..

Bortsätt från de så var träningen skit kul ! Men nu måste jag plugga SO , jävla skit .. HATAR SO -.- Det är så jävla tråkigt och jag fattar inte ett jävla piss och allt e bara förjävligt med SO , ingenting fastnar och man ska analysera och vet inte vad :s ..

Men nu måste jag börja så jag slipper sitta hemma hela kvällen imorgon ? .. Hare bra vi hörs puss

Kommentarer
Postat av: Hampus Kärki

Vad är det för SO du sysslar med? Kanske kan hjälpa dig om du behöver...

2010-05-07 @ 18:48:50
URL: http://nejnujavlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0