Tappat rösten .. -.-

Shaa ! Asså fan vad jag hatar läxor , speciellt SO .. Fick mitt restpapper igår och jag hade rester i BARA SO *suck* ska göra två analyser och nån grejj jag skulle göra i skolan , så jävla surt ..

Men i alla fall , det blir nog ingen träning idag eftersom att jag måste hinna färdigt med mina rester innan veckan är slut och skit men Jolle kommer hit snart och då ska vi dra till willy:s och handla sen dra hem till mig igen och plugga , roligare att plugga med lite sällskap eller vad säger ni?

Just nu är min röst helt fuckad också .. För att först fick jag ryck på min brorsa som ringde och gnällde om en massa skit saker så då började jag bli irriterad och sen ringer pappa och gör mig ännu mer irriterad över andra saker -.- sen kommer såklart min syster hem med MITT linne på sig , och hon hade satt en jävla gummisnodd på den så det är helt förstört nu så pappa ska köpa nytt till mig (vilken tur att man är så bortskämt) så om ni inte förstog vad jag ville få fram med de här så var det att jag skrikit sönder min röst för idag , hoppas Jolle kanske fattar ett ord av vad jag säger idag i alla fall ^^^

Ska sluta babbla nu , i hörs senare puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0