Svårt att uppdatera med fint väder .. "/

Gud vad svårt det är att uppdatera när det ärså fint väder !! Är ju aldrig hemma så att jag har tid att göra de , lite tråkigt faktistkt "/ Men ja , dom senaste dagarna har jag bara varit ute i solen och chillat med mina kompisar och så . Sen har jag köpt en klänning till balen och ett par skor , det är ju dax för de nu liksom .. Blääh , passar verkligen inte i klänning -.- höhö

Men men , mina nya skor är verkligen super fina tycker jag , bild kommer i ett annat inlägg !! :D
Hoppas ni haft det super i vårat toppen väder !! Har faktiskt blivit ganska brun måste jag säga !! Utan solarium dessutom ;) haha
Puss på er<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0