Solat hela dagen ..

Hejhej !! Förlåt för den dåliga uppdateringen igår och idag .. Men igår så åkte jag i alla fall och solade och sen åkte jag och Vican till Farsta och kollade klänningar och jag hittade faktiskt en :)
Sen sov hon över här och vi hade jätte mysigt för vi satt ute och drack te.

Idag så har jag variti Enskede och spelat match , det var klubbmästerskap och det var toppen !! Sen när jag gick ut när jag skulle hem så var det TOPPEN VÄDER !! Så från att jag kom hem vid typ halv två så har jaglegat ute i solen :D Eller aa jag har ju duschat en så först ,sen duschade jag igen för jag hade sån där sololja på mig så man blir helt kladdig av den ^^

Ikväll ska jag ut med Jolle , Bäver , Feliks och vi ska bada ! As najjs , fast det blir nog en aning kallt men vafan !! Sen kanske Ankan kommer , men vi får se ! Men ska äta nu , vi hörs puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0