Manikyr

Har inte hunnit blogga för jag inte haft tid , jag är en upptagen tjej sm de flesta vet ;) heh

Men var hemma hos Kristin och Fredrik och käkade middag sen drog jag hem och bytte om och tog bussen te centrum för att träffa Jolle. Efter typ en halv timme kom Alex och Viktor , vi hade skit kul :D

Fixade mina naglar hos Kristin också , så har manikyr och sen har jag gjort blommor på naglarna ^^ Kommer bilder imorgon , det vart faktiskt riktigt fint och det ser utsom om jag har lösnaglar :O Bara för att mina naglar är perfekta ? :O Nääh skojja , men jag är faktiskt jätte nöjd över mina naglar !!

Men men , ska typ sova nu , men vi hörs senare idag ! Pöss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0