"klassträff"

Hejhej bloggen ! Förlåt för dålig uppdatering igår .. Men när jag kom hem igår var jag skit trött -.-
men jag och Jolle skulle i alla fall ut och träffa Bäver som var på "klassträff" hos min granne vilket slutade med att vi också hamnade där inne ^^ haha

Kände typ ingen där inne fast jag visste ju vilka alla var eftersom jag gått i samma skola som dom sen 6:an till 8:an .. Kände ju några såklart men inte många jag pratade me , höll mig till Jolle Bäver Stoffe Mackan och några till , höhö

Men det var helt okej att vara där , jag menar vi hade ju roligare där än när vi satt och halv sov hemma hos mig xD haha
Men ska typ städa mitt rum och kanske dra och sola sen gymma :) Vi får se hur det blir med gymmet eftersom att jag fortfarande har träningsvärk så vet inte om jag pallar ^^

Vi hörs , puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0