Joss svara

Kommentar : allla snackar skit om alla, det får du helt enkelt leva med (; väljer du att släppa in fel personer i ditt liv ffår du jö skylla dig själv, thats it. Och jag skriver inte det hr för att jag ''tar åt mig'' för jag säger bara vad jag tycker om folk och om folk säger att jag sanckar om dig,fråga mig själv istället för att tro på andra ! För jag vet att den ''dissen'' kan vara till mig och Linn!

Svar : Gumman , jag skiter fullständigt i vad folk tycker om mig ellervad dom säger om skitsnacket är åsikter har jag absolut inget emot de men när man går runt och sprider en massa bullshit som inteär sant är det så jävla sorgligt att folk mår såjävla dåligt så att dom måste spridarykte om andra för att dom själva ska må bra ..
Och ni måste ju ha sagt något om mig eftersom att ni tar åt er tjejer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0