Jag och klänningar .. ?

Tjaah !! Fan va deppigt med dåligt väder .. Va inte på lika bra humör idag :/ Fast de e klart den vart ju bättre sen när man träffade alla underbara människor i skolan !! <33

Efter skolan så drog jag och Jolle till stan och kollade på klänningar , jag hittade faktiskt två men vet inte vilken jag ska ta ^^ haha , jag menar jag och klänning funkar bara inte ! Men ena var ljus grön och den andra typ lite latte färg :) Vi får se vilkendet blir ;)

Juste ! Visste ni att jag är grym på trummor ? Spelade trummor förförsta gången i mitt liv idag och jag klarade flera olika saker , jag e så jävla grym !! Fick värsta mycket berömav min lärare dåra :D höhö

Men nu måste jag fixa mig , ska iväg på kalas ikväll för min morbror fyller år idag , så ska träffa mina underbara kusiner och så .. Kanske hör av mig när jag kommer hem om det inte blir allt för sent , Puss på er <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0