"Ibland är det underbart att bo i detta land"

Fan va underbart det kan vara att bo i Sverige !! Fan va bra väder det var idag asså , eller lite för bra för att vara maj ..

Drog ut med båten idag med Jolle , Mickis , Bäver och Feliks ! Så jävla najjs , vi låg ute och flöt i solen hela dagen och vi åkte te sjöängen också !! Plus en jävla solbränna :D Fast .. Det jag menade med att det var lite för bra för att vara i maj var att dåskiter man i solkrämen och sen får man skylla sig själv om man bränner sig , och ja , jag känner mig mkt träffad .. ^^ haha ser ut som en kräfta så nibehöver inte skratta åt mig imorgon i skolan ..

Lite underbara bilder från dagen :




Så , det var några i alla fall !! puss och godnatt på er

Kommentarer
Postat av: magdalena

haha vilken gullig bild på bäver... :)

2010-05-19 @ 20:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0