Hiss / Diss

Hiss :

Sommaren är här !! Så jävla härligt med sol och bad varje dag ! Kanske inte bad varje dag än , men snart eftersom det redan börjar bli varmt i vattnet
 
Jolle , eftersom att hon verkligen är världens bästa kompis , kommer ALDRIG lämna dig gmn <333

Mina nya skor , dom är så grymt fina ! Älskar dom <33

Att det är sommarlov snart !!

Diss :

Det dåliga väder som dragit in över vårat underbara land förtillfället ..

Falska människor som går runt och snackar skit om folk för att dom är så jävla osäkra på sig själva
 
Att inte ha pengar suger .. Så ska kräva att jag ska ha mer pengar i månaden , bortskämd som jag är HÖHÖ

Bilddagboken


Kommentarer
Postat av: Anonym

allla snackar skit om alla, det får du helt enkelt leva med (; väljer du att släppa in fel personer i ditt liv ffår du jö skylla dig själv, thats it. Och jag skriver inte det hr för att jag ''tar åt mig'' för jag säger bara vad jag tycker om folk och om folk säger att jag sanckar om dig,fråga mig själv istället för att tro på andra ! För jag vet att den ''dissen'' kan vara till mig och Linn!

2010-05-24 @ 01:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0