HELT GALET !!

Hejhej !! Fan va dålig jag har blivit på att uppdatera på senaste tiden ^^ Så upptagen så jag inte har tid att sitta och såsa framför datan :p

Men i alla fall .. Idag har jag varit med Jolle och vi har varit i Farsta och haninge. Jag köpte nytt puder eftersom att mitt har tagit slut och sen drog vi te donken och käkade glass eller jag gjorde de (a) Jolle tog en hamburgare ;)
Efter de så drog vi hem till mig och kollade film , är verkligen såld på den filmen , HELT GALET !! Men men , lockade Jolles hår också , det blev super fint måste jag säga.
Imorgon blir det nog att träffa Jolle igen men vet inte vad vi kommer göra än , kanske dra te stan för hon ska köpa ett nytt navelsmycke för hon hittade inget i Haninge.. Men ska kolla lite på "fejjan" och vara lite social på msn för alla bombar fan ^^ haha men vi hörs

Puss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0