Gotland i sommar !!!

Tjabbah !! Drog på rix fm i fredags så kunde inte skriva något mer efter det senaste inlägget och igår så drog jag först till Järfälla och spelade match och sen fick vi gäster hemma och jag fick träffa min älskade Mikaela som jag inte har träffat på jätte länge !! Älskar diig gmn <33333

Senare på kvällen så skulle jag ha träffat **** men det blev inte så , så jag träffade Jolle , Linn och Emelie och deras polare från Brandbergen istället och på vägen så träffade jag alex :) haha ^^

Men snart ska jag hoppa in i duschen för jag ska iväg till min farbror för han fyller år !! Grattis till honom :D och ett stort tack för att han följer me mig till Gotland i sommar !! Det ska verkligen bli skit kul , det kommer bli en underbar vecka med massa badminton och massa underbara kompisar !! Längtar <333

Senare ikväll så vet jag inte riktigt än vad som händer , kanske träffa Jolle efter maten ? Va säger u Jolle , är du på ? :D:D Hoppas du läser , så ses vi sen puss på dig

Ha en riktigt bra dag alla !!!! <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0