GodMorgon !!

Godmorgon bloggen !! Fick sova ut idag (tack och lov) även fast min syrra kom in typ 8 imorse och frågade efter en skiva -.- fast kunde somna om igen ! Men idag vet jag inte vad jag ska hitta på , skulle ha träffat Jolle med Alex och kanske Viktor men vet inte hur det blir me de , är inte så taggad men varför behöver jag inte gå in på för den/dom personerna som ska veta det vet .. :)
Haha , det är fan ett under att jag inte har blivit sjuk eftersom att vi badade igår och det var inte dirket varmt i vattnet ^^ Men har i alla fall tagit årets första dopp !

Så vi får se , kanske blir en hemma dag idag , vem vet ? Kanske drar ut ikväll efter att jag har käkat hemma hos några kompisar ! :) Myspys

Ha en bra dag , puss på er !! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0