Fint väder och bra humör !

Hejhej ! Toppen mysig dag idag, än så länge .. Fint väder är det ju ute och jag funderar faktiskt på att dra till gymmet INNAN träningen ^^ Fatta vad taggad jag är för att träna , det är helt galet. Liksom världens lataste tjej är taggad på att träna , herregud vad har hänt ?!

Har inte gjort så mycket idag faktiskt , skolan va as najjs , som det alltid är på torsdagar ? Jag menar idrott som vanligt , slöjd och sen matte , no fast idag hade vi nationella som gick lite mindre bra om man säger så ^^ Fattade verklien ingenting , fast de gjorde typ ingen ? Alla satt som frågetecknen i klassrummet och typ fnissade år varandra xD HAHA

Så jag slutade 12 , sen drog jag hem bytte om , gjorde lite te och satte mig i soffan och gjorde klart engelskan som ska in imorgon ! Första gången en engelska läxa kommer i tid från mig , om jag inte glömmer den hemma imorgon (a) så typiskt mig HÖHÖ

Men ska sluta babbla på nu , men vi hörs lite senare ! Fast tror inte jag kommer skriva förän jag kommer hem från träningen om jag drar till gymmet , så vi hörs ikväll !! Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0