Blääh på att vakna tidigt -.-

GodMorgon !! Vaknade tidigt idag .. Hatar de -.- men såg i alla fall att himlen är KLAR BLÅ så det kanske blir fint väder idag :D Wiiih !! Så man kanske kan klä av sig lite idag , eller vad tror ni ;) Fast de e klart , klockan är bara halv 10 typ så vädret kanju ändras.

Vet inte riktigt vad som händer idag , kanske Alex igen men vi får se , tror det blir en hemma dag idag för jag är grymt trött , eller så kanske det blir att först sitta ute lite och njuta av det underbara vädret och lyssna på grym musik och sen kanske dra te gymmet :D

Är fan riktigt taggad på att träna för jag får ofta kommentarer som "gud vad smal du har blivit Jossan" eller som igår "Oj , va liten du har blivit , det är ju bara halva Jossan kvar" värsta najjs ju !! En utav mina största önskningar börjar att gå in ! Fast har fortfarande inte uppnått mitt mål men de ska jag lätt göra i sommar så blir man skit snygg te gymnasiet dåra ;D

Men ska sluta babbla nu , vi hörs ha en underbar dag !! :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0