världens bästa filmer

Shoo bloggen ! Var inte med Linn så jätte länge eftersom att jag var tvungen att åka hem för att käka typ på en gång. Vi gjorde inte så väldigt mycket, vi typ tåg/bussluffade och var i VH en stund. När jag kom kollade jag på en av Svergies bästa filmer , jag skojar inte ! Har ni inte sett "Män som hatar kvinnor" , "Flickan som lekte med elden" och "Luftslottet som sprängdes så har ni verkligen missat något ! Asså det är Sveriges absolut bästa filmer , eller aa några av världens bästa filmer om ni frågar mig och jag har serr en hel del filmer.
Aja , men imorgon får vi se om det blir någon träning för mig eftersom att jag fortfarande hostar som f*n osv. vill inte bli mera sjuk , vilar hellre nu än att jag ska vila nästa vecka så att jag spelar som en jävla sopa i Spånga den 13. Ikväll blir det nog mera chill , ska nog ner och göra mig en kopp te så att man förhoppningsvis blir av med den här jävla hostan snart .. Hoppas ni är friska och krya !

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0