tack emelie <3

"Läste min kompis blogg nyss www.josefinmorgard.blogg.se  & såg att någon snorunge hade skrivit ''hora'' i en kommentar! Då kan du ju börja berätta lite här & nu VARFÖR du tycker att Josseh är en hora? Jag har känt henne i 4 år,umgåtts med henne på fritiden & i skolan, OCH HON ÄR INGEN HORA! Hon har ett förhållande och är helt trogen emot honom,hon säljer sig inte & knullar inte runt .Och bara för att hon lade upp en bild på sin header(som du säkert syftade på) så tycker du att hon är en hora? gosh. Det är så sjukt patetiskt,lär känna henne innan du börjar säga att du  tycker att hon är en hora. En bild har ingenting med ''horor'' att göra,thats it. Det är väl seriöst hennes blogg & hennes liv, visst. Det kanske inte var bra att lägga upp en sådan bild men och? gör hon inte som hon vill? Asså blir bara så lack när folk säger att mina kompisar är horor,eller att jag är,eller att någon är HELT UTAN ANDLEDNING!

Läs josses blogg !:)<3

Btw, nu har josseh bytt header så ni behöver inte sitta och klaga på henne! Hon är en söt & snäll tjej OM man känner henne, så sjukt omoget att snacka om folk man inte känner."  // Emelie

LÄS EMELIES BLOGG , www.emelietherese.bloggplatsen.se


Kommentarer
Postat av: Hampus Kärki

"Då kan du ju börja berätta lite här & nu VARFÖR du tycker att Josseh är en hora?"



Hahaha, var mer konstruktiv med kritiken är det du syftar på? Ska man verkligen vara det?

Är det okey om jag tar upp saken i min blogg?

2010-03-05 @ 01:54:40
URL: http://nejnujavlar.blogg.se/
Postat av: emelie

naww gullunge!<3333

varsegod

2010-03-05 @ 02:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0