svar på kommentar

Kommentar: Något längre inlägg kanske?
Och (fast det är väl bara jag som tycker) ta bort alla smiliesar och sluta använda förkortningar. Även fast folk inte har några krav nuförtiden så är det mycket skönare att läsa en text som är flytande, rättstavad och gramatiskt korrekt.

Svar: Jo visst kan jag skriva längre inlägg om så önskas. Anledningen till att jag alltid skriver smilisar är för att jag tkr det ser mycket roligare ut och inlägget känns lite roliga (vad jag tycker och det är trotsallt min blogg så är det jobbigt så läser man en annan blogg) så det är något jag inte kommer sluta med men däremot kan jag förstå att mina förkortningar kan bli jobbiga så dom kan jag absolut ta bort :)

Hoppas du är nöjd med svaret


Kommentarer
Postat av: Hampus Kärki

Observera att det var allt igenom konstruktiv kritik, så jag säger absolut inte att du skriver dåligt.



http://nejnujavlar.blogg.se/ http://karkimuaythai.blogg.se/index.html

2010-03-01 @ 14:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0