svar på kommentar

Kommentar : Jag är 17 och står för vad jag tycker varför kan man kommentera din blogg om du inte ens vill ha dom? Det är ju slampigt att lägga ut en bild på sig själv i bh på sin header och sen så säger ni att du har kille då är det hora ++ på det

Svar : Om du nu är 17 år borde du vid det här laget veta är det är så sjukt omoget att skriva "hora" till en HELT OKÄND person som du inte har en aning om vad det är för person över huvudtaget .. Om du har något att säga om hur jag ser ut, hur jag klär mig, vad jag lägger upp för bilder osv är det upp till dig okej, alla har klart rätt till sin åsikt ? Jag själv säger också vad jag tycker men jag går fan inte och kallar andra för hora bara för att dom har en bild på sig i bh ? Kallar inte det horigt direkt , visst det är dumt av mig att lägga ut en bild i bh men det är väl upp till mig då ? Jag menar du har ingen aning om ifall jag går runt och knullar runt med andra bara för att få pengar , "status" men om det är de du tror är det upp till dig men kalla mig inte hora ? Och det där med att jag vill ha kommentarer, jag älskar att få kommentarer men VETTIGA KOMMENTARER inte bli kallad hora, det är en stor jävla skillnad ..

Kommentarer
Postat av: Hampus Kärki

Hmm, intressant minst sagt? Är det typ en munk som sitter och läser din blogg?

Sen när blev det "horigt" att ha en partner. I såna fall är ju den här snubben en horunge, eftersom hans mamma uppenbarligen varit med någon för att den här snubben ska sticka upp skallen. Så om det nu finns en definition på ordet "horig" så tror jag knappast att det är horigt att ha pojkvän...Sen kan man ju ha delade åsikter om honom minst sagt..

2010-03-05 @ 17:49:09
URL: http://nejnujavlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0