Sjuk .. :(

Hejhej bloggen ! Vaknade klockan 6 imorse för att jag hade jätte ont i ryggen och halsen .. Skit jobbigt , min hals är typ skit svullen och det är inge kul alls !
Igår gick allt vägen för mig i hallen , vann alla mina matcher loch fick värsta bucklan , skit fin var den + att jag fick nya strängar till mitt rack ! Verkligen as najjs , fast dubbeln gick inte lika bra , eller vi vann alla utom en och alla hade vunnit två var så då kollade dom poängen så vi kom trea istället ^^ menmen , ena dubbeln va skit kul för vi psykade våra motspelare som fan så ena tjejen började skälla på sin kompis och shiit hahah ! Men vi var ju tvugna för att vi skulle vinna !

Igår så åkte även min syrra in till sjukhuset .. Inge kul alls , hon hade jätte ont i magen och hon har haft de jätte länge så hon fick åka in med mamma .. Men det var inge farligt med henne som tur va !! Så ska gå och kolla hur hon mår nu , puss på er så hörs vi sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0