Sätt på musiken innan du kollar..

man får verkligen känslan då , för låten är så grymt bra !! Älskar den jätte mycket , dom spelade den jätte många gånger under veckan vi var där .. En kväll var det en kille som bjöd upp mig till den låten men jag drog typ på en gång för han var för på :$ och jag menar jag har pojkvän då kan man inte hålla på och dansa så :o ?!





Pappa och Felicia i poolen


Pappa , Martin , Robin och Stinas ben ^^


COWGIRL !!!


Utsikten från varan balkong , från ena hållet


Älskar den här bilden , vill bli så brun igen och mitt hår var helt underbart ! (heh , INTE för att skryta)


Klänningen jag köpte där som jag säkert aldrig kommer använda hemma ^^ Kanske en sommarkväll men aldrig annars :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0