Orkar inte mer ..

Fan vad trött jag är på skiten .. Dax för dig att visa att jag kanske betyder något för dig ? För det verkar fan inte så , du litar inte ens på mig , vad är det för mening då ? Jag fattar inte vad jag har gjort för fel , duger inte jag för dig längre ? Du kanske ångrar att du gav migen sista chans , du skulle kanske skulle ha gett den till hon den där andra som du sägs ha "drivit" med , men vet du ? Jag trodde inte ett skit på ditt bullshit och det visade sig att jaghade rätt efter allt .. Men du fattar visst inte att jag fattar vad du håller på med ? Förstår inte varför du gör såhär , jag menar det höll på att ta slut sist men du verkar ändå inte fatta utan fortsätter dryga och gör saken ännu värre .. Patetiskt ..

Älskar dig så jävla mycket , vet inte vad jag ska göra utan dig men vet inte om jag klarar av mer av det här nu , det tar kol på mig </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0