Ont i ryggen och nacken

Hejhej alla ! Hur är det mer er ? Tyvär kan jag säga att med mig är de inge bra .. Jag är skit trött och på träningen gjorde jag illa ryggen och nacken , har skit ont i huvudet också ! Jävlapiss .. Men men , idag var detju träning så jag har inte haft tid att skriva , kanske ska börja gå upp lite tidigare bara för er skull så jag kan skriva lite mer ! Snällt av mig va ?<3
Imorgon har jag jag bestämt att jag inte kommer ha mycket smink alls för jag inte orkar fixa mig , så det blir mysbyxor från BikBok , rosa linne från gina tricot , långärmad fån gina tricot.

En fråga bara till er läsare ? Asså jag har funderat länge på hur man ska få headern över själva inläggs saken ^^  Någon som kan hjälpa mig ? <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0