nationella imorgon

Tjah bloggen ! Det var länge sen , typ .. Asså har nästan aldrig tid att skriva när det är skola , för det är massa saker som ska göras och sen har jag träning så jag har aldrig tid att sätta mig vid datan .. Menmen , idag har jag i alla fall varit i skolan vilket var riktigt segt för det var bara tråkiga lektioner idag (eller aa som att det finns några roliga lektioner) och efter de drog jag typ hem och gjorde inte så mycket , typ satt och snackade skit med mamma ^^ När jag hade varit hemma typ 2 timmar kom världens bästa pojkvän ever !!! Asså han e verkligen bäst ! FÖrlåt , jag skriver om honom lite för mycket ibland , men kan inte låta bli för han är det underbaraste på hela jorden !
Glöm de nu , imorgon är det nationella i engelska , great ! Eller inte .. Jag typ suger på engelska för er som ville veta ? Jag kommer få jätte dåligt känns det som , men det är bara att göra det bästa av saken ! Och efter skolan har jag typ träning och sen ska jag bara hem och ta det så lugnt som det bara går !!! Men vi hörs senare ,

puss på er ! <333

Kommentarer
Postat av: Hampus Kärki

You know what they say thi...seventh times a charm! :)

2010-03-16 @ 14:46:01
URL: http://nejnujavlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0