Min namnsdag idag !

Hejhej bloggen ! Hur är det med er ? Med mig är det sådär , har fortfarande jätte ont i min rygg sen igår , asså ni skulle ha hört , det typ ekade i hela jävla hallen ! haha nej nej skojja bara , bara jag som gillar att överdriva ibland ^^ Men i mitt huvud ekade det verkligen och det skojjar jag inte om och sen fick jag jätte ont i huvudet .. Aja hoppas att jag kan spela imorgon för vinner jag så ska jag få en skinnjacka , great eller hur ? Idag hade jag redvisning på musiken , vilket inte gick så bra .. Jag fick typ total blackout och tappade bort mig helt i texten och shiit .. Aja precis just nu har jag tagit ut min kladdkaka från ugnen för vi ska ha den lite senare för vet ni vad ? Jag har namnsdag idag så ni får inte glömma att säga grattis till mig för annars blir jag ledsen heh. Men vi hörs senare eller hur ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0