min dag

Såå nu ska jag sluta tjata om alla omogna skitungar :)

Min dag har varit skiit bra , idah på dan har jag typ suttit hemma och chillat framför datan och fikat lite med mamma , lillebror och lillasyster. Senare drog vi till bowlinghallen och bowlade och jag kom tvåa ! Så duktig som jag är, nej skoja nu ska vi inte vara sånna. Efter de släppte mamma av mig vid gymmet som var vid typ kvart över 6 och jag kom hem därifrån för typ 45 minuter sen och när jag hade varit där en stund kom en del bekanta små fillurer , Thomas (klasskompis) hans bror och Marcus (kompis) kulkul :) Fast pratade inget me dom faktiskt men jag skulle dra precis när dom kom typ. Aja det var min dag , vi hörs kanske senare

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0