Lyckad lördag

Hej bloggen ! Igår så vann Anna bergendahl i melodifestivalen om ni inte redan visste de , men jag tyckte inte hon var bäst men vi får väl se hur det går för henne i Oslo !
Igår hade jag verkligen jätte kul , jag trodde vi skulle ha jätte tråkigt men det var jätte kul verkligen ! Först var jag i Spånga och spelade match , men det gick inte sådär jätte bra men men man har inte alltid bra dagar eller hur ? När jag kom hem så kom några gamla kompisar vi inte har träffat på jätte länge , typ över ett år sen ! Men vi hade jätte trevligt i alla fall , men nu ska jag sätta mig och käka frulle för jag e jätte hungrig !

Hoppas ni haft en bra lördag ni me !

Kommentarer
Postat av: Anonym

du var ju tråkig lägger aldrig upp något längre funderat på att sluta blogga eller vad är det som är fel????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2010-03-15 @ 18:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0