LITE OM MIG

jag har insett att min senaste kyss var: helt jävla underbar !
jag har lärt mig att: jag egentligen har rätt bra självförtroende
jag trodde aldrig att: skulle ha sån tur med kärlek
jag lyssnar på: allt möjligt
jag pratar: lite för mycket ibland
jag tycker om: rätt mycket
jag avskyr när folk: ska lägga sig i saker dom inte har med att göra
min bästa vän är: ser nog ingen som min absolut bästa vän
min första bästavän heter: Nellie
den bästa känslan är: "wow , nu gjorde jag något bra" eller att krama min bejbiie
jag är bäst på: att våga vara mig själv
kärlek är: det bästa som finns när allt går som det ska
bästa tiden i mitt liv var: /är precis just nu
jag har förlorat: någon som betydde väldigt mycket för mig men den har jag fårr tillbaka vilket jag är grymt tacksam över
om jag fick en sak i hela världen skulle det vara: har redan allt jag behöver
jag är: helt enkelt bääst
när jag borstar tänderna: ?
när jag lagar mat: har jag alltid skiit kul ^^
jag tänder på: ögon , rumpa
det sexigaste yrket är: haha jag vet inte
det är charmigt när: killar diskar
jag är rädd för: att förlora någon som betyder allt
den värsta känslan är: när man förlorar någon
jag är sämst på: so xD
om jag var ett djur skulle jag vara: katt ;)
jag kommer alltid att vara: Josefin såklart :p
det finaste som finns är: min älskling <33
i sommar: ska jag ha så jävla grymt kul !
sist jag verkligen grät var: i lördags (kollade på tusenbröder 2)
jag kan: rätt mycke
jag kan inte:  leva utan min mobil , är fan beroende av den
när jag vill tänka: ligger jag i sängen
min mobiltelefon är: mitt allt
när jag vaknar på morgonen: kollar jag om jag fått sms eller om någon ringt ^^
innan jag går och lägger mej: messar ja (a)
just nu tänker jag på: ingenting faktiskt
bebisar är: skit söta ..  tills dom börjar skrika -.-
idag har jag: kollat på film
ikväll ska jag: har inget bestämt
imorgon kommer jag: ingen aning , träffas någon`?
jag vill verkligen: HA FUCKING SOMMAR NUU !!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0