Joss svarar ..

Inlägg : Jag är inte såhär emot dig bara för Att Linn kanske är bristen på dig, sa du får fan ge dig. Alla tkr Inte Att det är snyggt med Att ha trosorna Långt upp och jag syftar Inte bara på dig! Dumt Att du tar åt dig så jävla lätt, och En fråga .. Alltid När jag är sjuk passar det Vara bra att med Linn i skolan och sen När jag är där igen forsvinner du Fort som fan jag bara för Umgås med linn, asså. Synd Att man Int insåg Tidigare Att du typ skäms över Att vara med Att mig eller du trk Att jag tar Linn ifrån dig ... Jag och linn är bra kompisar, varför ska förstöra vår vänskap? Det är du som går ifrån helatiden När jag är i närheten .. Du klarar verkligen inte av mig, eller hur? och jag tkr Att vi tre skulle Kunnat ha en lika bra vänskap som vi hade förra året, men vi har glidit och ifrån varann jag tänker Int försöka Bygga upp Något, du BETYDDE mkt för mig men nu vet jag Int .. Du är en bra kompis och så, men vi har glidit, bli Inte brist.


Svar : Palla att Linn ljuger om att det inte var mig ni OCKSÅ syftade på .. Konstigt att man tar åt sig när hon skriver om EXAKT de jag hade på mig :s Och jag är aldrig med Linn , Emelie och det vet du om så sluta snacka en massa bullshit .. Dessutom har jag INGET emot dig , nej ingeeet det är alltid jag som pratar med dig när hon inte är där eller hur ? Förlåt att man försöker vara lite snäll men det duger tydligen inte för dig och anledningen till att jag inte "umgås" med er längre är för att ni har era andra kompipsar i VH och vart fan mer det va , så håll er till erat och låt mig vara ? Och jag fattar inte hur ni har mage att skriva om mig på era bloggar , så himla onödigt ..

Kommentarer
Postat av: Hampus Kärki

Vad är det för jävla pyskfall som har skrivit första stycket? Någon borde gå igenom hur man använder storbokstav för henne..

2010-03-23 @ 21:42:20
URL: http://nejnujavlar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah är du inte med oss för att vi har kompisar i VH och Jordbro?? för det första vi har inga "kompisar" i VH vi har lämnat dom bakom oss för länge sen, eller okej inte A men det finns ett skäl till det och han bor i jordbro, är det nåt fel med att vi är så grymmma på att träffa nya kompisar men dom råka komma från fel plats ,enligt många??

2010-03-23 @ 23:20:54
URL: http://brunblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0