Joss svarar

Kommentar : hahah är du inte med oss för att vi har kompisar i VH och Jordbro?? för det första vi har inga "kompisar" i VH vi har lämnat dom bakom oss för länge sen, eller okej inte A men det finns ett skäl till det och han bor i jordbro, är det nåt fel med att vi är så grymmma på att träffa nya kompisar men dom råka komma från fel plats ,enligt många??

Svar : Jag skiter fullständigt i vilka ni umgås med och inte för jag vill inte ha något med varken dig eller emelie att göra , okej? .. :S


Inlägg , www.emelietherese.bloggplatsen.se : Du har inte ett skit med att göra vilka vi umgås med, det är inte ditt problem. Vi umgås inte med folk ifrån VH vi känner EN person där som vi släppt för längesen och har inge kontakt med honom sen några månader tbx. VI umgås med folk ifrån jordbro för vi trivs me att umgås med dom, folk brukar inte få lika mkt respekt ifrån dom men vi har fått dt,ska vi bara släppa dom för att du tkr det?

Tkr sjukt synd att du håller på.. Som du sa att Linn skulle göra, VÄX UPP!

Svar : hahahahaha !!! Det jag håller på med ? Gmn jag har inte gjort er ett SKIIIT , ni kommer bara helt plötsligt från INGENSTANS och skriver om mig på era bloggar , så jälva omoget , det är ni som borde växa upp tjejer -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0