Hiss / Diss

Jag börjar med dagens DISS

Dagens första diss går till läxor. Jag HATAR läxor .. Tror nog att alla gör de ? Speciellt när man har skit mycket som ska in samma dag så man måste stressa ihjäl sig för att hinna !

Dagens andra diss går till skräpmat vilket är BEROENDEFRAMKALLANDE .. Inge kul med sånt , jag menar det är inte kul när man är beroende av godis som i mitt fall. Väldigt svårt att bli av med !

Dagens HISS

Dagens första hiss går till självklart till mitt kemiprov! Som jag skrev i tidigare inlägg så gick det SUPER !!

Dagens andra hiss går till mina ben och min mage , vill se veta varför kollar ni i det kommande inlägget som kommer precis över här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0