handla med pappa

Hejhej , det vart inte så mycket bloggande igår på kvällen med det har sina orsaker. Jag hade lite "familjekväll" igår. Jag var först och hadlade med pappa och det var lite komiskt för jag hade precis fått beröm för att jag aldrig tjatar om saker när vi är och handlar. 5 minuter senare .. :

- Pappa , kan jag få göra mer slingor i mitt hår? (a)
- Okej då *suck*

Hahaha xD Så igårkväll färgade jag håret och sen klippte jag mig för det är så slitet som sagt. Sen kollade vi andra chansen på meldodifestivalen ^^ haha menmen.
Idah har jag varit och spelat badminton med pappa och min farbror vilket gick åt skogen för jag inte åt ordentligt innan. Nu sitter jag här och kollar på tv , men ska nog ta och sluta skriva nu för det blir bara blajj ^^ haha

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0