funderar på uppehåll

Tjaah ! Kom hem för typ 40 minuter sen och jag har inte gjort så mycket sen dess förutom att jag har ätit. Idag har jag träning som ni vet , men jag har verkligen ingen lust att gå , har typ tappat lusten för badminton .. Vet inte varför men jag känner det typ som en belastning , jag hinner inte me någonting känns det som , jag menar måndagar är typ till för min älskling , tisdagar träning , onsdagar läxor/kompisar , torsdag träning och vem sätter sig och pluggar på en fredag ? Eller klart måste man så måste man , men liksom även fast det är två gånger i veckan så försvinner 10 timmar av min pluggtid när jag tränar och jag har match typ varje helg och då blir det att jag träffar mina kompisar i veckorna och typ "skiter" i skolan vilket inte är bra alls .. Men kanske ska ta ett uppehåll från träningen och bara spela matcher istället , vi får se hur jag löser de men nu måste jag i alla fall gå och byta om och packa mina saker !

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0