Fortsättning från hissen

JAG HAR BLIVIT SMALARE !! YEYH !!

F*n va stolt jag är över mig själv just nu , eller sen igår om jag ska vara ärlig. Jag skulle testa ett par jeans som varit för små under en lång tid och när jag skulle dra på dom igår gled dom på som smör påen macka ! Dom sitter som en smeck ! Haha , med det är sant !
Min "fettbubbla" på min mage börjar också försvinna ! Hih skit bra , perfekt inför sommaren !

Jag vet ju att det är inne att man ska gå ner i vikt nu , och det kommer en massa saker i tidningar , framförallt på nätet om metoder man kan ha för att gå ner i vikt snabbt och effektivit så kommer med ett "Joss tipsar" inlägg lite senare för nu är jag as taggad på att träna , så ska ut och springa snart , men vi hörs senare !

Man ser resultat !


Magen blir det ingen bild på eftersom att de kan misstolkas ..
Puss !!


Kommentarer
Postat av: Erik

Det är bra jobbat. Du får köra lite bikinibilder till sommaren så vi får se slutresultatet.. ;-)

2010-03-31 @ 22:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0