första inlägget för idag

Hejhej bloggen ! Skrev inte så mycket igår på grund av att jag hade en riktigt mysig filmkväll igår med massa film och snacks (fy på mig). Idah är träningen inställd "/ (:D) hah så det blir ingen träning idah så jag får nog hitta på något här hemma istället eftersom att jag måste få bort allt godis jag åt igår !
Just nu skriver jag ju faktiskt det första inlägget för idah , men det är för att jag städat mitt rum vilket jag gör typ varje dag nu för tiden -.- men jag menar jag måste ju hålla fint i mitt fina rum , right ? Vet ni en sak ? Jag ska faktiskt inreda min syrras rum också , och välja tapeter till henne eftersom att hon vill vara lika tuff som mig (driiver) eller bara om det sista jag , ska faktiskt fixa hennes rum vilket jag ser väldigt mycket fram emot !
Jag ska försöka komma med något roligt tips till lite senare och försöka hitta på något riktigt spännande ni kan läsa om , låter det bra ? Ni får gärna fråga om tips och sånt , fråga vad som helst jag är öppen för att svara på ere frågor så var inte blyga.

Nu ska jag i alla fall försöka få tag på någon som kanske vill hitta på något med lilla mig ikväll eller så blir det bara en mysig hemma kväll igen men vi hörs senare puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0