Brunt blir det !

Shoo ! Nu är det bestämt , jag kommer ha samma hårfärg jag hade förut , jag är helt såld på den färgen ärligt talat ! Och här har vi den :


När jag ska färga kommer jag ge lite tips om hur man ska göra för att slippa få det där gröna man kan få när man har färgat håret blont innan som i mitt fall. Men sist jag färgade håret brunt så använde jag mig av de tipset jag fick av en frisör jag var hos en gång i tiden och det hjälpte faktiskt otroligt bra ska jag säga er ! För jag hade ju som sagt nästintill platina blont hår (som ni ser på bilderna under) och jag fick inge grönt i mitt hår när jag gjorde brunt så vänta till den 25 (om inte det är en tisdag men det tror jag inte , annars blir det den 26 eftersom att jag har träning) Menmen , nu måste jag sova ska upp tidigt imorgon

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0