älskar dig

Älskling , du vet att du betyder världen för mig. Har verkligen älskat dig sen jag såg dig första gången. Kommer ihåg första gången vi träffades , när vi dansade på idrotten och jag skämdes uta bara helvete , jag såg säkert ut som en tomat också :$ Och hur vi alltid träffades innan skolan för att vi inte vågade efter skolan. Sen lite senare så började vi säga "älskar dig mest i hela.. ?" och gissade man rätt så vann man en puss men det tog typ 1 månad innan vi vågade ge varandra en puss och det var faktiskt du som tog första steget en dag innan du skulle åka hem, du sa du "vill du ha din vinst nu?" och log när jag stog i dina armar där vid bussen. Kommer aldrig glömma alla underbara minnen med dig , du anar inte vilken stor plats du har i mitt hjärta ! Jag kommer aldrig släppa dig igen , mitt liv e ett rent helvete utan dig , att bråka med dig gör min dag helt åt helvete och jag är arg på allt och alla och jag vill bara försvinna från jorden när du inte vill prata med mig. Jag hoppas djupt att du läser det här och att du förstår hur jävla mycket du betyder för mig , jag menar den där texten om "x" är ingenting om man jämför med den här, den är verkligen bara "luft" om man jämför min kärlek till dig med den. Du är den som ALLTID funnits där för mig , ändå gången du inte finns där är när det är just dig jag har bråkat med och jag vill inte bråka med dig mer och vad du säger till mig så vill inte du bråka med mig heller så jag hoppas att det är slut med de

ÄLSKAR DIIIG !!!!!!!!! <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0