VART FAN ÄR SOLEN ??!!

Tjaah !! Dålig uppdatering men varintehemma något igår , eller nu ljuger jag men jag kollade film hela natten med mina älsklingar Mickis och Jolle :D Dom kom hem te mig vid typ halv 11 och innan de så var jag med familjen bara :)
Men fan seriöst . VART FAN ÄR SOLEN ??!! Det känns fan intesom sommarlov , tkr inte jag i alla fall :S Men hörde att vädret kommer dn här veckan ! Awesome , då blir det ute i solen varje dag och sen ska jag komma igång med min träning , ska fan bli snyggast på beachen (stavning?) i sommar ;)

Aja , ska hoppa neri badet nu och sen käka lite och fixa mig sen drar jag ut med Mickis och sen kommer Jolle gmn !! Hare bäst , vi höres :D <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

aha trodde du skulle bort med din familj -.-

2010-06-13 @ 19:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0