Underbart väder !!

Hej alla !! Underbart väder Sverige hade idag eller hur ? Det var verkligen toppen väder !! Men det ska ju bli ännu varmare imorgon :D haha

Har typ chillat för det mesta idag , var en liten stund i skolan och sen drog jag hem och väntade på älsklingen :) Vi log typ ute i solen ett tag och sen drog vi te Mörtvik och träffade Jolle och Mickis :) Sen drog vi hem :)

Imorgon är det shopping som gäller ! Blir inget gröna lund för all bangade -.- tråkmånsar asså ! Men ska ändå dra dit me Jolle i sommar , någon som vill hänga me ? :D Sista grejjen jag gör innan jag drar till Gotland , måste umgås med mina underbara kompisar innan eller hur ? Men men , ska dra igång en film nu och dricka upp mitt te , men vi hörs imorgon !
Puss på er <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0