Terror på Elm street

Hejhej !

Kom precis hem från Heron City, hann aldrig skriva att jag skulle iväg på bio med Jolle älskling <333
Men vi kollade i alla fall på Terror på Elm street, och för er som ÄLSKAR skräckfilm så borde ni verkligen titta på den. Jag menar det var länge sen jag blev rädd/hoppade till på en skräckfilm men dn här gången hoppade jag till nån enstaka gång, men det var absolut den bästa skräckfilmen jag någonsin sett. Så gott folk, den måste ses ;) Puss på er <3


Imorgonbitti drar jag till stan med Jolle och vi ska shoppa lite :D Sen om det är fint väder som vi hoppas på så drar vi och badar efter vi varit i stan, myspys huh ? ;)
Aja, måste sova, ska ställa klockan också hörs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0