Taggad på träning

Tjaah ! Tyckerjag var duktig som kom iväg till gymmet idag , det var så länge sen . Ska försöka komma iväg imorgon också , tror jag ska ut och springa också . Måste få upp min kondition till Gotland , kommer ju dit för att vinna eller hur ;) Heh , men har tappat jätte mycke styrka i benen också sen jag slutade träna vilket INTE är okej .. Därför måste jag dit :D

Idag efter jag hade varit på gymmet idag så drog jag hem en stund och fixade mig och käkade lite sen drog jag till sjöängen med Jolle och Mickis och träffade några där:) Kulkul
Men ska nog fixa lite saker sen ska jag nog sova , är rätt trött och har inget för mig ? Godnatt :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0