Kommer sakna dig <3

Tjaah!

Blev inte att åka in till stan idag . Det blev fint väder till slut så jag Jolle , Mickis , Lukas och Knutte åkte och badade på Norby . Riktigt mysigt !!
När alla skulle dra så kom Ankan och Selle och vi var hemma hos mig och sov och kollade film typ . Eller i alla fall mesta delen av tiden , men det var kul ändå :)



Kommer sakna dig så jävla mycket så du inte anar . Kan inte tänka mig ett liv utan dig . Nu blir det antagligen hela sommarlovet utan dig , minst 4 veckor utan ditt underbara leende . Du betyder allt för mig sötnos , du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta . Men nu skiljs vi åt . Kanske resten av sommaren , kanske resten av livet . Finns alltid här för dig , kommer älska diig tills jag dör och ingen kommer någonsin kunna ta din plats ALDRIG !!!

Älskar diig <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0