Joss avslöjar

Jag har klippt av mitt hår :'( Var verkligen tvungen , var så fruktansvärt slitet . Jag bad mamma att klippa mina TOPPAR igår och sen närjag satt där på pallen så bah : Är de okej ifall jag klipper av såhär mycket för det skulle verkligen behövas ?" Jag bah : "Kan jag inte ta lite i taget ? Eller kommer de blir mer slitet ... "äsch nu klipper jag(mamma)" "NEEEEEJ !! MITT HÅR" (jag)!! :'( <//3

Men men , mina kompisar tycker ju att jag passar i de så , så farligt kan det inte vara och mitt hår växer ju typ 1meter när jag klipper de :p Så det kanske blir långt till att jag börjar skolan igen :D



Ingen bra bild , men så ser de ut iaf
Tror jag klippte 10cm



Kommentarer
Postat av: Carl

de ser jättefina ut.. ;-)

2010-06-15 @ 20:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0