Inga pengar på mobilen :(

Hej igen !

Hår gått igenom garderoben nu , och guud bilka högar jag fick ihop .. Herregud !! Och allt ska packas ner och tvättas (även rent som legat i garderoben , allt skönare när det är fräscht) Shiit min stavning asså , men skit i den x'D

Asså jag kommer säkert glömmanågot eller ångra mig att jag inte tog me de , eller de -.- Haha jag och packning asså , vi ska inte tala om de ! :p Men har blivit bättre på senaste tiden i alla fall , så vi får väl se hur det här går !! Men måste fortsätta nu , ska passa på att städa bland alla kläder som blev över , som inte ska me medan jag väntar på att tvätten ska bli klar ! Det här blir sista inlägget för idag , hörs imorgon !! Pöss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0